Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a tonne of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out Boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS

Dansk hold Diamond+ !!!

1
Comment below rating threshold, click here to show it.

Ceejay

Junior Member

02-23-2015

Hey,

Mig og en af mine gode venner har tanker om at lave et dansk hold baseret på spillere der er diamond eller derover.

Vi er (når jeg skriver dette indlæg) begge diamond, jeg i promo til d4 og min ven er d1 i promo til master.

Tanken er at vi spiller 1-3 gange om ugen, dagene skal umiddelbart ikke være faste, vi tænker vi sammen kan snakke om det og tage det som det kommer. Vores ambitionsniveau er på nuværende tidspunkt også noget vi kan tage når vi har set hinanden an. Vi har begge været diamond spillere i ranked 5's, og vi antager vi kan opnå dette som minimum.

Vi er meget fleksible med vores roller, så skriv hvad du spiller, så kan vi se på det.

Skriv her hvis det har interesse eller ansøg mig in-game, så snakker vi om det. Jeg går under navnet *****drengen, og min ven hedder Tóm Ganks. (Meget modent, i know)

Venligst undlad at skrive hvis du er under diamond, vi har valgt alle skal være derover, for at sikre at folk har de fornødne mechanics.

Ceejay

Junior Member

02-23-2015

Bump

Ceejay

Junior Member

02-24-2015

Bump.

noob4ever11

Junior Member

02-24-2015

Hey mate,
Jeg er 17 år, mainer support og er meget interreseret. Er kun i plat 2 her i season 5, men var i diamond i s.4. Skal nok komme i diamond inden tirsdag hvis det virkelig er nødvendigt har I planer om at deltage i konkurrencer hvis det hele spiller?
Mvh.

Ceejay

Junior Member

02-24-2015

Hey,

Vi er meget interesserede i at deltage i go4lol etc. og hvis der åbner sig muligheder for andre turneringer er vi helt klart friske.

Som du kunne fornemme er vi egentlig meget åbne overfor hvad ambitionsniveauet skal være, i første omgang håber vi bare på der er nok high ranked danske spillere til at lave et team umiddelbart. Hvis vi kan finde nok kan vi sætte og sammen og snakke om hvad vi gerne vil opnå og hvordan.

Vi lægger som sagt stor vægt på at du mindst skal være diamond, dette er ikke fordi vi mener at det siger meget om dine 5v5 skills, men soloQ er en god indikator på hvor gode spilleres mechanics og decision making egentlig er.

Du kan ansøge mig in-game, så kan vi lige tales nærmere :-)

1