Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a tonne of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out Boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS

Nyt DANSK hold - Plat + Required!

123
Comment below rating threshold, click here to show it.

Shashayhay

Senior Member

02-18-2015

Hey alle!

Mit navn er Niklas, jeg er 24 år bosiddende i kbh.
Jeg mainer support, så mangler; Top, Mid, Adc, jungle!

Mit summoner name er shashayhay, add mig gerne ingame når du har udfyldt informationerne ^_^

Jeg opstarter et hold mhp. turneringer, og go4lol. Der vil ikke være faste dage, men det forventes at man kan spille omkring 3 aftener om ugen.
Endvidere ser jeg gerne at du er 18 år, der kan dog laves undtagelser! Som det fremgår i overskriften skal du være i minimum platinum!
Jeg har tidligere erfaringer med at lave hold, det sidste jeg lavede røg meget hurtigt op på challenger rank 13, men regner ikke med at gå efter samme hurtige resultat denne gang.

I s3 lå jeg i d1 80+ og som sagt, i challenger 5v5. Jeg har dog været inaktiv i s4, så er ikke helt så god som jeg har været en gang.

Hvis du vil tages i betragtning til holdet så husk at udfylde følgende :P

Irl navn:

Alder:

Hvilket område i landet du bor i:

League:

Role:

5 champs(ikke flere, i will cut you):

Hvorfor vil du gerne være en del af et hold:

Hvad forventer du af holdet:

(frivillig)Bonus info:

Håber at høre fra nogle cool skøger ^_^

Mvh.

Niklas.

Shashayhay

Senior Member

02-18-2015

Bump

Óxian

Junior Member

02-18-2015

IRL Navn: Frederik aka. Riis

Alder: 18 år

Hvilket område i landet du bor i: Nordsjælland, omkring en halv time til KBH :v

League: Har snakket med dig, kommer nok i plat inden for en dag eller to men er gold 2 nu!

Role: Midlane

5 champs(ikke flere, i will cut you): Riven, Nidalee, Ahri, Karma og Kalista

Hvorfor vil du gerne være en del af et hold: Vil gerne spille League sammen med andre, i stedet for at gå i SoloQ hele tiden, samt vil jeg også gerne prøve og spille mere konkurrencepræget.

Hvad forventer du af holdet: Af holdet forventer jeg, at der er et godt vibe, og at alle er super nice :v .... samtidigt ønsker jeg at vi rent faktisk får spillet (har efterhånden været med på en del teams der aldrig er blevet til noget)

(frivillig)Bonus info: Jeg er god med Photoshop, NOT

Óxian

Soldmom4RP

Junior Member

02-18-2015

Irl navn: Nicolai Munch Kofoed

Alder: 18

Hvilket område i landet du bor i: Hørsholm

League: Diamond I

Role: Top

5 champs(ikke flere, i will cut you): Irelia, Jax, Mao, Rumble og Gnar. (Har også andre, men de trænger til lidt genopfriskning: Cassiopeia, Dr. Mundo, Lissandra, Kassadin, Renekton, Sion (LOL har aldrig prøvet ham, men tænker han er grinern).

Hvorfor vil du gerne være en del af et hold:
Jeg vil gerne gå challenjour igen, og stille op til LAN-events som Copenhagen games eller lignende, selvom det selvfølgelig er hårde konkurrencer. Derudover er det bare sjovere end soloQ konstant, og der er en dejlig stemning

Hvad forventer du af holdet:
Lidt seriøsitet så vi kan gå challenger igen, men ellers vores super-hygge som vi plejede. Håber alle også vil bestræbe sig på at nå diamond I-challenger i soloQ samtidigt, da det også kræver en del individuel skill.

(frivillig)Bonus info:
Har fornyligt spillet med Celadon Sports, hvor vi på west lå solidt i diamond I, men resten kender du vist allerede :-)

Nídalee Bot

Junior Member

02-18-2015

Irl navn: Baldur Søe Dahlgaard

Alder: 21

Hvilket område i landet du bor i: Aabenraa (Sønderjylland)

League: Plat 3, svinger lidt, men håber på at climbe lidt ^^

Role: Support

5 champs(ikke flere, i will cut you): Thresh, Janna, Nami. Det er pretty much it, kan tvinges ud i noget Leona og Morgana, men så hellere ikke meget mere.

Hvorfor vil du gerne være en del af et hold: Jeg vil gerne tage del af den fede side af League, har spillet 3v3 team i gennem de seneste seasons, men aldrig rigtigt 5v5. Tanken om træning, og at få del i andres indsigt i spillet, også bare hele kommunikationsdelen ved et team, det lyder alt sammen ret spændende ^^

Hvad forventer du af holdet: Forventer en portion seriøsitet omkring spillet og holdet, at folk bakker hinanden op og at der er en ordentlig tone blandt hinanden.

(frivillig)Bonus info: >something interesting goes here<

Shashayhay

Senior Member

02-19-2015

Hej Baldur!

Jeg mainer support, er ked af at jeg ikke har specificeret at det er de andre 4 roller der er tale om!

Tak for din ansøgning og din tid, og held og lykke med det hele!

Shashayhay

Senior Member

02-19-2015

bump

MaximumG

Junior Member

02-20-2015

Irl navn: Dennis

Alder: 30

Hvilket område i landet du bor i: Aalborg

League: Gold IV

Role: Jeg kan spille lidt af hvert, undtagen jungle.

5 champs(ikke flere, i will cut you): er suuuuuper glad for at spille Vladimir her i sæson 5, men ellers har jeg mainet Ashe som adc, jeg spiller en del braum og zyra support. Derudover spiller jeg champs som Twisted fate, zyra, lux og Annie på midlane, og er p.t. igang med at gøre mig klar til at spille lidt Yasuo.

Jungle er min absolut værste rolle, og har egentligt kun gamet lidt shyvana.

Hvorfor vil du gerne være en del af et hold: Jeg havde selv et hold sidste år, og vi startede ud i bronze 2, hvorefter vi hurtigt steg til silver 1 inden nytår, men så faldt det hele til jorden fordi en af medlemmerne be****tede sig for at stoppe, og nu vil jeg egentligt hellere bruge min tid på et dansk hold istedetfor et internationalt hold.

Hvad forventer du af holdet: at der er god ro og orden og masser af træning og at vi har det sjovt, mens vi bliver bedre.

(frivillig)Bonus info: Jeg har mulighed for at smække en teamspeak server op som kan bruges til eventuelle scrims, matches.. derudover så streamer jeg lidt.. ikke fordi det er noget voldsomt eller noget, men det nu meget sjovt.. og primært for sjov..

Min profil kan ses her: http://www.lolking.net/summoner/eune/42303746

Forventer stærkt at komme i plat inden for nærmeste fremtid.

Jeg kan eventuelt godt tage rollen som Adc, men spiller primært Ashe som sagt, og kan også godt spiller Sivir.. Men hvis det er, har jeg heller intet imod at være support. Jeg er en fornuftig Tresh og Braum spiller, og er rigtig god til at sørge for vision.

Du kan adde mig Ingame: MaximumG

Jeg vil nok fortrække at spille Midlane eller top, hvis jeg skal være ærlig.. Har rimeligt godt overblik over mappet og er god til at sende ss, og så kan jeg som sagt counter rigtigt mange champs som er fortrækket på midlane, når jeg gamer vladimir. Derudover har jeg også muligheden for at spille lidt lissandra hvis det er.

Shashayhay

Senior Member

02-20-2015

bump

Shashayhay

Senior Member

02-20-2015

bump

123