Postacie na solo topa. POMOC

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

Świchuuu

Member

11-02-2013

Witam, mam mały dylemat. Dodam że gram w lola od ponad roku i coś tam o nim wiem ale zawsze przy wyborze odpowiedniej postaci mam problem.Mianowicie, chciałbym kupić sobię postać za 4800IP i wybieram pomiędzy : Yorickiem, Renektonem, Jarvanem IV, Maokaiem i Trundlem. Zauważcie, że to są głównie postacie na solo topa, ponieważ uwielbiam grać na tej linii. Pomimo tego iż jestem w V dywizji brązu (=,=) staram się awansować i moje pytanie brzmi : Którą postać mam wybrać? Proszę o wasze propozycje ponieważ sam mam dylemat, a wiem że Wy jesteście doświadczonymi Przywoływaczami i wiem, że mogę się od was czegoś nauczyć :)

P.S. Proszę was o wasze opinie o tych champach oraz o styl gry jednej wybranej postaci, którą mi polecacie :))

Z góry dziękuje i pozdrawiam :))

ZglenQa

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

11-02-2013

Maokai to jungler na topie nie poradzi sobie.

Trundle na solo to sytuacyjny pick vs lee sin, udyr, yorick.

Osobiście rozważałbym nad yorickiem (sustain, harras, tanky, super ult z feedniętym adc) i renektonem (strong earlie, dmg, sustain, stun, dashe, brak many).

Calahari

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

11-02-2013

Jarvana rozważ, jest dośc mocny i pomaga w teamie :D albo przeszkadza. Ma dmg z pasywki i jest tanky sam z siebie.

Świchuuu

Member

11-02-2013

Dzięki za waszą opinię, ale poczekam na inne ponieważ tutaj widzę 3 czempionów których mi polecacie. Znajomi namawiają mnie nad kupnem renektona ale nim trzeba umieć grać, słyszałem że w late jest useless a yorick od początku do końca ma super dmg i że jest na prawde pomocny w tfach.

Calahari

Senior Member

11-02-2013