Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a tonne of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out Boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS


Ban Master Yi 2 :P

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

PrestigeOfArcane

Junior Member

02-25-2012

Yeah i understand now that yi is not so difficult to kill.I started to play when season 2 opens and i am lvl 29.Every match that i have master yi as an opponent i have a defeat.I dont say NOW that he is op but if you have the wright items and if you are skilled you can kill him.But if your team doesnt know very good lol or they are noobs and feed him.You gonna buy thormail in Talon or Gangplank.When i play with these characters i play as an AD and not buy defensive items.When i have tank(my favorite) like Garen,Volibear,Jarvan i buy thormail.So in the conclusion if i dont pick tank master yi has me?Its allright to buy thormail in a dps character?Can Master yi be banned?? :P


Comment below rating threshold, click here to show it.

Matul

Senior Member

02-25-2012

Quote:
Psola209:
Yeah i understand now that yi is not so difficult to kill.I started to play when season 2 opens and i am lvl 29.Every match that i have master yi as an opponent i have a defeat.I dont say NOW that he is op but if you have the wright items and if you are skilled you can kill him.But if your team doesnt know very good lol or they are noobs and feed him.You gonna buy thormail in Talon or Gangplank.When i play with these characters i play as an AD and not buy defensive items.When i have tank(my favorite) like Garen,Volibear,Jarvan i buy thormail.So in the conclusion if i dont pick tank master yi has me?Its allright to buy thormail in a dps character?Can Master yi be banned?? :P


U just said u are lvl 29...stop u'r bickering and start learning to play this game...


Comment below rating threshold, click here to show it.

Merciless

Recruiter

02-25-2012

Not sure if I understand your post 100% but there's nothing wrong in buying Thornmail if you are getting focused . Now I dont know what you mean by DPS characters.


Comment below rating threshold, click here to show it.

PrestigeOfArcane

Junior Member

02-25-2012

You can tell it more politely..


Comment below rating threshold, click here to show it.

BudaTerori

Senior Member

02-25-2012

Idk what he is talking about,close this thread too.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Spoondalf

Senior Member

02-25-2012

Quote:
Psola209:
Yeah i understand now that yi is not so difficult to kill.I started to play when season 2 opens and i am lvl 29.Every match that i have master yi as an opponent i have a defeat.I dont say NOW that he is op but if you have the wright items and if you are skilled you can kill him.But if your team doesnt know very good lol or they are noobs and feed him.You gonna buy thormail in Talon or Gangplank.When i play with these characters i play as an AD and not buy defensive items.When i have tank(my favorite) like Garen,Volibear,Jarvan i buy thormail.So in the conclusion if i dont pick tank master yi has me?Its allright to buy thormail in a dps character?Can Master yi be banned?? :P


i am going to say it for the 100th time.
go to draft mode and ban him..
but really, master yi???
you request banning a champion, just because you know how to counter him and you can't?
imagine that yi and trynda have easy counters, what are you gonna do when you come across a kassadin, a shaco or rammus? learn to counter please, it will be more useful to you. and gangplank without some sort of defense kinda sucks, try it again. last note: thornmail is a situational item, stop listing it as the #1 counter to yi and tryndamere..


Comment below rating threshold, click here to show it.

Guramare

Member

02-25-2012

The ultimate have to many bonus. Remove the reset of ultimate pls. If u care ap how to kill master yi if u cant him every sec as he does .


Comment below rating threshold, click here to show it.

M1st

Senior Member

02-25-2012

Quote:
Psola209:
You can tell it more politely..


If yi is built all damage he's just super easy to counter. Stuns, large nukes (annie, leblanc).

Also, learn smartcast, helps against fast moving champions alot.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Sazabi

Senior Member

02-25-2012

i dont see a problem that OP has.
tbh the guy who said to learn the game is right.
just practise more, heck even play master yi yourself. usually playing the champion shows most of the weaknesses.


Comment below rating threshold, click here to show it.

PrestigeOfArcane

Junior Member

02-25-2012

OK thanks for replying :P


12