Ny Svensk klan söker erfaren jungler

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

UnholyCarrot

Member

20-02-2012

Vi är ett Svenskt klan från Uppland i Sverige som söker en spelare till våra ranked team matcher, vi är bra erfarna spelare. Vi letar efter någon som har mycket fritid för LoL och är lika kära i spelet som oss. Vi har inga bestämda spots inom klanet eftersom vi alla kan spela allt. Men den minst spelade rollen inom vårt klan skulle väll vara Jungler, så vi söker efter en riktigt duktig erfaren jungler som ser framemot att börja spela seriös ranked.

Skriv en reply och svara på följande frågor listade nedanför:

Hur aktiv du är.
Ålder.
Top ELO.
Hur länge du har spelat.

Svara på denna fråga: Du spelar jungler, de andra laget invadar din jungle och tar din blå i start och dödar dig, hur reagerar du på det?

Adda min LoL ID: UnholyCarrot.
Eller min skype: Knatcharn80

bibbibob2

Senior Member

20-02-2012

hejsan jag er 13 år og jag har 900 wins win loss 50 50 og top elo er jette lav fordi jag har heft noob teams

UnholyCarrot

Member

20-02-2012

Bump

GetYourOwnLifexD

Junior Member

20-02-2012

In-GameName: GetALifexD
Hur aktiv du är. Mycket aktiv.
Ålder. 15 snart 16
Top ELO. inte bra men spelar inte solo/duo längre har hamnat i elohelle så spelar bara premade, är en mycket erfaren spelare
Hur länge du har spelat. 2 år +

Jag ragequittar och slänger min skärm ut genom fönstret?

Nope,Nope. Jag går antingen till deras blue om den möjligheter inte finns går jag till en annan camp tillex som red, om jag inte spelar en champ som är grymt verkligen behöver manan så kör jag bara passivt i jungeln kanske gankar mycket när jag får min gank spell. Om jag är seriös så vet jag inte exakt vad jag ska göra men det första är väl att inte dö om de gankar blue -.-

Mysko

Junior Member

20-02-2012

GetALifeXD
Yay Har du tid för ett game precis nu?

Tompann

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

20-02-2012

Hur aktiv du är: Inne i princip alla vardagkvällar och varierat under helger.
Ålder: 19 år.
Top ELO: 1374 tror jag den ligger på.
Hur länge du har spelat: Cirkus 9 månader av lolspelande. 5 år av moba totalt.

Svara på denna fråga: Jadu, först och främst bör jag ju inte dö vid en invade då jag förutsätter att övriga i laget guardar ordentligt. Skulle de mot allt förmodan hända är väl steg ett att be supporten om en cv på deras blå och med hjälp av mid/botlane sno åt sig deras om den finns kvar(detta om jag har en jungler som är bluebuff dependant). Har jag inte det kör jag sällan blå redan vid starten om det inte ska counterjunglas och det i sin tur görs inte ifall de har ett invadestarkt lag så jag förutsätter att jag har en bluebuffdependant champion.

Mycket text jag vet.

Är deras blå nere(vilket den antagligen är om de fått död på mig) kör jag nog wraiths,röd,golems,wraiths och lvl 3 gank eller wraiths,röd(lvl 2 gank). Failar den är det bara återgå till långsam jungling för att inte halka allt för långt efter.

UnholyCarrot

Member

20-02-2012

Låter bra Tompann, Adda min ingame ID: UnholyCarrot så hör jag av mig så du får testa med oss

bladZter

Junior Member

20-02-2012

Hur aktiv du är: Inne i princip alla dagar i veckan
Ålder: 16 år.
Top ELO: 1285 pga blev hackad av mina kompisar till 800 elo så försöker spela upp mig men det e osis att alltid ska behöva carrya 4vs5 pga drop eller fed mm.
Hur länge du har spelat: ca 1 år nu men är erfaren, min kompis e bra inom lol och han har lärt mig han e 3 bästa ad carryn i världen, vill ni söka på han heter han Recklss.

svara på denna frågan: e pro så hade aldrig hänt men hade försöt counter jungla deras red för min main e lee sin så hade inte behövt blue i start i så fall tilll mid bot eller top den som hade behövt den mest !
brukar ta röd eller blå beror på och gå för fb direkt junglaren lvl till 2 först on gamet (oftast) så kollar först ifall dom har flash annars tar man den som inte har det men beror på, vad läget är och så.
adda mig för mer info bladZter

UnholyCarrot

Member

20-02-2012

bump

Gwinblaid

Junior Member

21-02-2012

Hur aktiv du är:Spelar så gott som varje dag(inte på söndagar)
Ålder 18år.
Top ELO: 1417
Hur länge du har spelat ca 1år.

Svar: Gankar inte utan farmar tills jag kommit ikapp det andra lagets jungler eller känner mig tillräckligt stark för att ganka(inga early ganks alltså).

12