jaka postać jest najlepsza ??

12345 ... 6
Comment below rating threshold, click here to show it.

LiTwOsXd

Junior Member

08-12-2011

jestem początkująca i nie znam się za bardzo na postaciach. Liczę, że mi pomożecie !!! :))

b4ndyt

Member

08-12-2011

To zależy kim chcesz grać? dps, support, tank, ap/ad carry?

KenwoodPL

Senior Member

08-12-2011

Nie ma najlepszej postaci... LoL jest zbalansowany, więc każdy bohatre jest najlepszy...

moltag i tyle

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

08-12-2011

ja polecam trynda,xin zhao i master yi jak chcesz szybko zabić wroga

Michdruch

Senior Member

08-12-2011

Każdy początkujący gracz przed wejściem na forum powinien dostawać informacje że posty w tym stylu są bez sensu i żeby ich nie pisał jak nie musi. Bez obrazy, ale takich jak ty jest sporo i zaśmiecają forum wyłącznie z niewiedzy.

A tak na logikę, myślisz ze jest jakiś czempion który jest lepszy od wszystkich? Jak by miała wyglądać gra?

Michdruch

Senior Member

08-12-2011

Quote:
Originally Posted by moltag i tyle View Post
Zgadzam się, Trynda to była moja pierwsza postać. Mimo że teraz gram wyłącznie magami to pozwolił mi się oswoić z grą i miażdżył przeciwników w trakcie kiedy uczyłem się o postaciach, strategii itd, a w tym czasie przeciwnicy ginęli sami :D gorąco polecam.

KenwoodPL

Senior Member

08-12-2011

Quote:
Originally Posted by moltag i tyle View Post
Nie zgodzę się, zwłaszcza z Masterem. Postać nie wnosząca nic do team fightu poza dmg... Chyba najgorsza postać w grze. Goni za killem jak koliber, a później składa się przy pierwszym lepszym fighterze albo tanku. Przykładowo z Jaxem 1 vs 1 nie ma najmniejszych szans. Postać groźna tylko na low lvl, bo początkujący wolą zadawać dmg, a nie narzucać efekty kontroli tłumu. Im szybciej nauczymy się ich używać, tym lepsi będziemy w przyszłości. A Masterem się tego nie nauczymy.